Halloweenpyzz´l á la Instagram.

 
Hälsningar från hemmet där vi befinner oss i lov-mode.
 
Jag har blivit smittad av halloween-feber. De första symptomen dök upp just innan lovet. Årets halloween-pyzz´l på bildlektionen blev ljuslykta se nedan och spökmobiler av papper. Kidsens ljusslyktor som antingen blev spöken eller pumpor blev helt underbara. Jag skippade att måla (som jag gjort på bilden) och körde på att limma på silkespapper istället (som på spöket). Alltsedan förra veckan är Halloween ständigt on my mind, pumpor, spöken, döskallar....you name it!
 
 
 
 
Pimpa eller jag menar PUMPA till ett paket, inga konstigheter!
 
 
Happy wednesday!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt att bli smittad av pyzzelfeber, jag har blivit smittad av förkylning:(( så jag tar det mest lugnt:)

2014-10-29 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0