En väggpiffning steg för steg.

 
Japp såhär såg väggen ut, rörig & i behov av en piff. Jag var sugen på ett armeringsnät & jag la ut lite krokar här & var. En kväll fick jag napp, en kompis till Börje hade hittat ett utanför ett gammalt lokstall. Armeringsnät, CHECK.
 
 
 Efter ett antal timmar med starka medel, svinto & borstar av stål fick vi upp nätet på väggen. Då insåg vi att det inte bara var väggen som behövde uppdateras utan också vårt galleri av bilder & fotografier. Vi hyrde in vår tvååring & ställde honom i duschen med fingerfärg & beställde foton från Printasquare. Bilder & fotografier, CHECK!
 
 
 
Jag tyckte fortfarande att det fattades något. Tog den nya papperskäraren och symaskinen & gjorde en girlang med vimplar av papper.
 
 
Girlang av papper, CHECK!
 
 
Nya foton blandas med man tager vad man haver....
 
 
(Foton av: En mobiltelefon som förhoppningsvis klarar någon månad till..)
 
Nypiffad vägg vare här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Jättefint. Var får du idéerna ifrån?

Svar: Tackar! Lite inspiration här & lite där & sen krydda med lite egna ideér.
linnart.blogg.se

2014-10-26 @ 19:37:47
Postat av: Anki

Fräckt! Skulle sagt att du behövde armeringsnät. Har det med ;-)

2014-10-26 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0