Kransfrossa.

 
Woho, ÄNTLIGEN är det dags för julpyssel. I torsdags var jag på kransbindning i en härlig blomsteraffär med en pysselkompis. Mycket trevligt! Jag hade två missions, ett var att binda en krans och det andra var att hitta pynt till ett annat kransprojekt. Mission completed! Här följer några halvtaskiga bildbevis från instagram och årets sämsta mobil 2014. 
 
 
 
(PS. bilderna är så hemska så jag lägger in dem som miniatyrer.
If you dare,klicka. DS)
 
 Kransen av grenar och pinnar var ett felköp jag gjorde från Panduro för ett år sen. Nu fick jag tag i ljushållare och lite annat snyggt krafs att pynta den med lagom till advent. För att vara ett egen pysselhopkok får jag ändå säga att jag blev nöjder. Nu ska jag väcka vildis och se om vi kan slänga ihop lite lussekatter.
 
Happy Lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0