Virkad filt á la Linnart.

 
Lagom till att vinterkylan dök upp blev den färdig, min filt. Jag började med några nystan jag hittade hemma & sen bara växte projektet. Garner i nya färger inhandlades på ren chans.Ibland var det för många ljusa rutor och ibland för många mörka men några beställningar & chansningar senare så tycker jag att det blev riktigt bra. Virkpeppen är på topp just nu. Vi höll på & glida ifrån varann ett tag jag och virkningen men nu har vi funnit varann igen <3
 
 
 
 
Happy lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Hellekant

Jättefin!!! Herregud kvenna, vilket tålamod Du besitter!?

Svar: Mitt tålamod prövas dygnets alla timmar ;)
linnart.blogg.se

2014-01-25 @ 14:03:10
Postat av: Eva

Fantastisk harmonisk färgkombination. Heja,heja..

Svar: Tackar!
linnart.blogg.se

2014-01-25 @ 16:54:40
Postat av: Helen

Snygg den blev!

Svar: Tackarrrr.
linnart.blogg.se

2014-01-25 @ 22:02:53
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0