Hejja papperstansen & hejja pysslarVildis.

 
I helgen hade jag lyckan att få vandra runt i affärer istället för att sitta hemma i bushen och nätshoppa. På listan stod ett besök på Panduro egentligen för att köpa bokstäver och tejp till Vildis hemmagjorda fotoalbum. Förra helgen så klistrade vi oss fram till hans 6-månaders dag så vi ligger lite efter, ja ett år sådär bara.... Kunde inte motstå den här lilla papperstansen som formade perfekta små vimplar, såg framför mig vimplar i alla möjliga färger på paket, kort, i Vildis album.....
 
Ikväll så pysslade vi lite jag & Vildis, jag stansade vimplar av mina favvo pastellpapper. Vildis ritade med sina ekologiska kritor, smakade lite på dem, knöcklade ihop cirklar jag stansat ut i papper, la dem i en glasburk & hällde ut dem, smaskade lite på cirklarna och la i dem igen....
 
 
 
 
 
Ha en härlig kväll & var starka, snart tar vabruari slut!
 
Pyssla lugnt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Ooooo, vilken käck liten stans, den kanske jag kan testa någon dag:)

2014-02-19 @ 10:21:13
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0