DIY byrå á la Linnart.

 
En byrå i furu från Ikea 199 kr, pastellgrön snickerifärg i överflöd 220 kr, häftgrund/garderobsfynd, ett gammalt läderhalsband & några timmars rollande. Tada!
 
 
 
 
 
 
Jag känner mig mycket nöjd & älskar färgen så eventuellt kommer det ploppa upp en & annan pastellgrön pryl här hemma framöver!
 
Nästa vecka har jag ledigt hela veckan & gudarna ska veta att jag LÄNGTAR! Pyssel! Vildishäng! Kompishäng! Göra-nästan-vad-jag-vill-tid! Sovmorgon!? Troligen inte men vad gör det mer tid att ta tillvara på!
 
Ha en lovely helg!
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt!:D
Vi ses i veckan kompis! Johanssons är redo för häng!

Svar: Thanks! Nästa vecka smäller det!!!!
linnart.blogg.se

2014-02-13 @ 21:30:34
Postat av: Helen

Njut av din ledighet! Vi hörs!

Svar: Tackar! Du med!
linnart.blogg.se

2014-02-16 @ 19:46:55
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0