Loppisfynd i Småland.

 
Guess who´s back!? Vart har vi inte varit i sommar? Ett av ställena vi varit på är Växjö. Där nosade vi på nyfödda Sigge & umgicks med våra fina vänner. En svettig eftermiddag tog jag & mamma Stenis med oss Sigge på loppis en bit utanför Växjö. En bajsfest senare shoppade vi loss. Jag ÄLSKAR ju glasburkar & har en filosofi att man kan ALDRIG ha för många. Lyckan var total när jag och Stenis sprang på de här gobitarna
 
 
 
 
 
Fyndade också några små vaser och pungade endast ut 110 kronor för hela kalaset. Alltid kul att gå på loppis & hitta saker man inte visste att man behövde. Nu när det vankas jobbtider så är det dags att strukturera upp sitt liv igen. Innan jobbstart tänker jag mig en storstädning i pysselhyllan där glasburkarna har en given plats.
 
Happy sunday!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Stenis

Ja, det var ett sant nöje att ha er här och att vi hittade våra burkar. Bajsfesten med stort B är ju ett av sommarens fina minnen ;-)

2014-08-10 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0