Molnlycka på burk.

Jag har alltid drömt om att fånga de där fluffiga vackra molnen när jag kikat upp på himlen. Idag kom jag så nära jag någonsin kommer komma några riktiga moln. Moln i pastellfärger, bättre kan det knappast bli en söndag i höstrusket. Vad de ska användas till återstår att se...... men just nu i en period av jobb/plugghets räcker det att bara sticka ner nosen i burken & kika lite för att piggas upp. Vackert så det räcker & blir över. Några färgprover & en molnstans, Voilá!
 
 
 
....med en old school märkare i rosa kan det knappast gå galet eller hur!?
 
Have a nice week!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Snygga var de i alla fall:)

Svar: Thanks! Jag känner mig nöjd över dagens pyzzel & är dessutom laddad med lite ny energi!
linnart.blogg.se

2013-09-22 @ 20:18:31
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0