Ettåringen.

 
För några veckor sen blev min bebis en liten kille, numera har vi en ettåring i familjen. Ettåringen känns bäst igen genom sitt temperament, gurglande skratt, springet i benen, nyfikenheten, Timmy lamm tittandet och dess stora behov av att klättra upp på ALLT som är över markhöjd. Vi har haft kalas, flera stycken till och med & ettåringen har numera en mindre leksaksaffär drällandes i hela lägenheten. Hans föräldrar köpte mest nödvändigheter såsom, cykelsits, gummistövlar, bestick och annat man behöver för sin förskolestart eller när man blivit ettåring. Men den viktigaste nödvändigheten är nog ändå den här, i virkad form av mamman till sin fina lilla vilda ettåring:
 
 
Här har ni mönstret till den här underbara lilla skapelsen som får min lilla kille att kikna av skratt.
 

Ha en lovely helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så fin den är!! Krya på er o vi ses snart igen:)

Svar: Tackar!
linnart.blogg.se

2013-09-14 @ 19:08:28
Postat av: Stenis

Så fin Timmy! Känner att jag som god mor borde göra en sån, men bara av att se mönstret så fick jag svindel! Verkar svår för en ovan :-/

Svar: Alla kan men du kanske ska ge dig på något lite mindre först så kan du kalla dig van sen menar jag ;)
linnart.blogg.se

2013-09-15 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0