Nya pellisar & årets frön har anlänt.

 
Igår var jag på jobbet & kikade in hos en av mina pelargonlangare tillika arbetskamrat. Jag fick med mig fyra nya sorters pellisar hem & ser framemot att se dem frodas under våren. Eller nja vår känns det väl knappast som idag men efter dagens snöstorm så kikar i alla fall solen fram en sväng så kanske finns det hopp om att våren står där & lurar bakom något hörn. Jag tänker i alla fall sätta igång med 2013 års frösådd ikväll & dra fram mitt lilla växthus , oh happy day!
 
 
 
 
 
 
 
 Gösta har fått nog av vintern & tagit vår, HEJJA Gösta!
 
 
 
Vi har haft en härlig dag med stora & små kompisar trots snö & kyla. Presenter fick vi också både jag & Viggo kan det bli bättre? Ikväll blirre odlingspyssel på schemat, som jag har LÄNGTAT!
 
Ha det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0