Pysslar´n rekommenderar.

 
Innan varje sommar så gör jag en bokbeställning hos adlibris, en av många eftersom jag förvandlas till bokslukare under sommarmånaderna. I dessa beställningar slinker det alltid med någon pyssligare variant av böcker oftast virkböcker men i år slank den här boken med. Jag har bara hunnit kika i den men den bjuder på diverse kul pysselgrejjer allt från hur du gör en egen indianhuvudbonad av fjädrar, babytossor av läder, egna sommarsandaler, en klockkudde & en hårsnodd av pingisbollar, hur kan man inte bli sugen!? INSPIRATION de luxe & man blir helt lycklig av att bara kika i den, ÄLSKART!
 
 
 Ha en härlig dag!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Den måste jag få kika i:)
Hoppas ni har det gott!
Kram

2013-07-09 @ 21:27:02
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0