Hörde jag kalas!?

 
Snart är det dags för det big 1 & spånandet har börjat, jag vill dock påpeka att vi befinner oss i ett tidigt skede i spånandet/planerandet. MEN en sak som måste fixas till snart är ju inbjudningskorten. Alltså jag skulle gärna ha ett tema men vad ska man välja!? Lillen skulle förmodligen valt katter eller bollar & ingetdera känns som mammans gebit så spånandet fortsätter....
 
Nattpysslarn har mellan inbjudningskortspysslandet/spånandet även pysslat ihop några vindsnurror att ha ute på terassen eller ha på kalaset, den som lever får se. Får bli ett längre inlägg om det när jag är nöjd & de är färdiga, materialutprovning pågår!
 
Sneakpeak någon?
 
 
 
Som sagt provandet/spånandet/pysslandet fortsätter men inte ikväll...
 
Ha en bra helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0