Pysselpallen.

 
Jag älskar att ha saker i glasburkar, vissa pysseltilbehör ser verkligen ut som godis & då passar det perfa att ha i en fin glasburk. Glasburkarna har inhandlats från mina släktingars lilla loppmarknad i Jämtland, IKEA & i vanliga mataffärer.
 
Här hemma väntar vi på en massa saker just nu, ny soffa, ny matta, ny spjälsäng, 30 års överraskning för pappa Linnart, lite inredningsprylar jag köpt på nätet, att "måla-färdigt-alla-påbörjade-möbler-inspirationen" ska dyka upp & att adoptivbarnet Hanneteg ska komma på besök i helgen <3 Hej Tålamod!
 
Ha en lovely helg!

Kommentarer
Postat av: Stenis

Jättefint! :)

Svar: Thanks!
linnart.blogg.se

2013-01-11 @ 14:23:00
Postat av: Jossan

Gosh! Jag som tänkte ta med mig Klara och hälsa på dig någon dag. Men du får ta och sätta upp något slags elstängsel runt pallen först tror jag.

2013-01-11 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0