Ordning & reda i pysselröran.

 
Måste bara tipsa om de här helt fantastiskt fina burkarna, det var love at first sight! Min ambition är att förvara allt det där som bara ligger slängt i bokhyllan. Jaja vi får väl se hur det går, hur det än blir så kommer jag ha finfina burkar i bokhyllan.
 
 
Geometry plåtburk 2-pack - mint/rose - Ferm Living
 

Spire plåtbox 2-pack - svart/vit - Ferm Living
Eftersom de var så fina så slog jag till på allihop, de kommer från Ferm Living som har MASSVIS av fina grejjer för både stora & små.
 
Idag har vi diverse otrevligheter framför oss, åka bil utan bilruta i regn, behöva betala en massa pengar för att någon annan förstört  vår ruta & jag ska till tandläkaren för ett dunderpass där inte mindre än 2 tänder ska få sig en omgång, så på 3 timmar kommer vi motvilligt ha spenderarbrallorna på. Men ÅH så gött det ska bli när otrevligheterna är avklarade, ikväll kommer det bli någon slags fest här hemma för att fira nya ljusare tider. 
 
 
Ha det gött i onsdagsblåsten!
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0