Bättre sent än aldrig-"man-tager-vad-man haver-påskpresent".

 
Över påsk var vi borta & då behövdes "gå-bort-presenter". Det blev "pellisar" i konservburkar med körsbärskvistar med pappersfjärilar på, lite snöre & en påskhare. Hemmagjort à la Linnart.
 
 
 
 
 
Blogglusten har varit lite nere,  förra veckan när jag skulle göra ett inlägg så upptäckte jag att vårt 16gb minneskort (som inte tömts sen innan jul) hade kraschat så ungefär var tionde bild & ibland 10 bilder på raken & en massa filmer hade försvunnit, OGILLART! Jag tillåter mig att gråta inombords en stund till men imorgon är det ny vecka & nya tag.
 
Happy sunday!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Fina gå-bort presenter! Du fick till ett blogginlägg i alla fall:)

2013-04-07 @ 21:22:06
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Eva

Vi tackar för fint arrangemang o hoppas den ska trivas hos oss.:)

2013-04-08 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0