Virkad pingvin & virkade hjärtan.

Här kommer några bilder på det som virkas just nu hemma hos Linnarts. Jag har också fått en beställning på lite godsaker, känns kul. Jag väntar med spänning på ett paket från Panduro med lite olika papper & grejjer till lillens fotoalbum. Blev helt inspirerad av Helen hon gjorde ett sånt fint kort till Viggo. Snäll som hon är så har hon erbjudit mig att få låna en papperstans så jag kan göra fina bokstäver till albumet. 
 
 
 
 
Ha en bra tisdag! Här tänder vi ljus & kryper upp i soffan & intar höstmysmood!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Fina hjärtan. Kämpar med tröjan till lillen. Passar till jul. Röd o fin. Fotboll här med.

Svar: Hejja dig farmor! Röd är ju en av mina favoriter, jag och lillen väntar med spänning:)
linnart.blogg.se

2012-10-16 @ 20:20:21
Postat av: Helen

Du virkar så mycket fint! Kanske skulle man testa att virka, verkar kul med de nya trikåtrasorna som kommit.

Svar: Ja jag har gjort några såna korgar med trikågarn och det är inte alls svårt. I utbyte mot stanslånandet så kan jag hjälpa dig komma igång med att virka;)
linnart.blogg.se

2012-10-16 @ 20:56:12
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0