Pysselhögen & lite annat gött.

Gosh vart tar tiden vägen!? Hinner ju tamejtusan ingenting, här hemma ser det ut som sju svåra år & pysslandet lyser med sin frånvaro. Igår infann sig känslan av nöjdhet då jag lyckades rama in 1 foto på lillen & ett fotavtryck av hans små fossingar.....är väl ungefär det pysslet som gjorts de senaste fem veckorna.
 
Här är högen av det pyssel som i alla fall planeras att göras inom någon slags framtid (blandat med lite annat som jag inte han plocka bort inför mitt hetsbloggande)
 
 
Som ni vet så idkas det en del nätshopping hemma hos oss eftersom vi har valt att bo så långt bort vi bara kan från affärer. I början av veckan så köpte jag de här käcka & roliga små bokstavslyktorna som jag inhandlade i lite olika konstellationer. Ikväll när mörkret faller & vi tar helg här hemma så ska de allt invigas.
 
 
 
Jag hittade också den här fiffiga uppfinningen, reflextråd som man kan virka in i vantar eller mössor. Får väl i och för sig se när virklusten kommer tillbaks efter all hetsvirkning i väntan på lillen. Men virklusten är en lurig en & man vet aldrig när den smyger sig på och då kommer jag att stå redo med reflextråden i högsta hugg.
 
 
Nu ska jag ta mig en kopp & njuta av min mammaledighet hemma i vårt röriga men ack så hemtrevliga hem.
 
Ha en härlig helg <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0