Ge mig ett V, ge mig ett I....

 
 
Hallå där!

Förra veckan hittade jag en massa roliga virkmönster som man kunde köpa online & få till sin mail några timmar senare. Givetvis blev det något fel första gången så jag fick allt annat utom det som jag hade beställt men efter några mail fram & tillbaks så var det uppklarat. Jag gick loss ordentligt & sitter numera inne på mönster för att virka, siffror, bokstäver, frukter, hjärtan, bitringar & de andra "extra" mönstrena som tyvärr inte riktigt var min stil men gratis är gott eller hur!? Jag började i helgen peppad som bara den men blev givetvis sjuk så virkpeppen byttes ut mot bli frisk pepp, alltså vilande i soffan & mys med lillen vars leende kan få en att glömma alla krämpor & smärtor i världen <3.
Här har ni i alla fall det som hanns med på den första virkpepp-vågen:
 
 
Ha det gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Helen

Trist att du blivit sjuk, hoppas att du snart är riktigt frisk igen!
Fina bokstäver!

Svar: Yes, fick medicin av doktor Omar så om en vecka ska jag väl vara på alerten igen;) Tack, jag har velat virka bokstäver lääääänge så nu jäklar ska jag virka!
linnart.blogg.se

2012-10-23 @ 17:45:17
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0