Produktiv dag, promenad & paket.

I dag gick vi upp "tidigt" alltså innan 9.30 så vid 10.45 sparkade jag igång en produktiv dag minsann. Promenad till Ica för att hämta paket, apoteket, vidare för en powerwalk, dusch, pannkaksstekning, lite amning här emellan varven & sedan en stund vid pysselbordet. Har slagit in paket (älskart) som ska skickas på posten saker som jag har gjort och foton till mormor & morfar på 85års fest & på lillen givetvis. Det här paketet var till mig, HURRA...
 
 
det innehöll.....
 
 
WASHI.....
 
Jag längtar till helgen då vi bara ska vara hemma & grejja med allt som behöver göras här hemma. Lillens prylhög bara växer & det behöver möbleras om för att den här växande familjen ska få plats i sin lya. Grejjen är ju bara att flyttar man något från ett rum så ska det in någon annanstans osv...det blir liksom rörigt överallt. Så i helgen ska familjen Linnart alltså komma ikapp med hemmet, tackkorten, fotoalbumet & det viktigaste försöka att hänga lite med varandra också. Jag hoppas också att vi ska fixa lite med ett washitejp & väggprojekt som jag är sugen på....kom älskade helg!
 
Nu ska jag flytta lillens babygym, hur jag än vänder det så är han som en hal ål som slingrar sig för att lyckas att få se på tvn, he loves it kan man säga. Jag har hört att bebisar inte ska se på tv..... men vem älskar inte top model & project runway? För min del får han gärna ägna sig åt det sistnämda när han blir stor, en egen kläddesigner i familjen, vilken dröm!
 
Ha det gött!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Guuuud va duktig du är ❤ tänk om ja va hälften så pysslig 😉

Svar: Thanks <3
linnart.blogg.se

2012-11-15 @ 09:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0