Lampinstallation.

I veckan tröttnade jag på vår gamla lampa vi har i hörnet i vårt vardagsrum (glömde fota den innan jag slet ner den). Då slog det mig att efter vår 30 års ferra så fanns det x-antal rislampor över & jag började fundera på hur jag skulle kunna använda dem. Jag testade & provade men fick inte riktigt till det så som jag ville ha det, så idag kom ett proffs hit. Han kopplade om lite sladdar helt löst & ledigt & hade med sig såna där grejjer som man kan dölja sladdarna med också. Nu är det några saker till som ska rättas till innan min lampinstallation når perfektion, det fattas lite "sladddöljare" & jag ska köpa andra glödlampor så jag får till det rätta ljuset. Men för att vara hemmapysslat så är jag ritkigt nöjder.
 
 
 
 
 
Thanks Börje för hjälpen att uppfylla min lampdröm. Som betalning fick han gosa med världens finaste lilla V & blev ägare till ett par helt splitternya Cheap monday jeans, vem vill inte hjälpa mig med saker nu va!?
 
Paketkalender update i korthet: Några av det beställda paketinnehållet har inte dykt upp i brevlådan så vi kommer att börja kalendern ofullständig. De sista paketen kommer att slås in ikväll & bild kommer att komma inom det närmsta. Over and out....
 
TREVLIG ADVENTSHELG!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Himla snyggt blev det!

Svar: Tackar!
linnart.blogg.se

2012-12-01 @ 00:03:30
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0