Hjärtan på väg.

Igår gjorde jag färdigt tre virkade hjärtan till en kompis som jag ska skicka hela vägen till Trollhättan. Jag gillar ju att slå in paket så idag fångade jag ögonblicket & gick loss med washitejpen. Jag är besatt & jag gillart. Här är resultaten
 
 
 
Idag slutar min man tidigt & det finns bara en enda sak på agendan i eftermiddag, STÄDA. Det är med skräck jag har hört fotstegen utanför vår dörr & bara hoppats att det inte är någon spontanbesökare. Varje kväll innan jag har somnat har jag lovat mig själv att imorgon, imorgon då ska jag städa här hemma. Jag ÄLSKAR egentligen spontanbesök & tar gladeligen emot dem men just nu sitter jag bara här hemma & funderar ihop bra lögner såsom, vi är magsjuka eller pesten har kommit till Färgis. Så idag tar vi tag it! Ikväll ska jag iväg på kransbindning med Helen & det ska bli spännande på många sätt. 1. Jag har aldrig gjort en krans. 2. Första gången jag ska göra något på egen hand utan min älskade lilla följeslagare. Jag gillarn såklart men det ska bli härligt att få komma iväg på något eget.
 
Nu blirre en fantastisk lunch här hemma antingen korv med bröd eller köttbullar med snabbmakaroner, älskade mammaledighet <3
 
Ha en härlig Tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0