Virkning & pysslande inför 30 års ferran

Igår gjorde jag färdigt den här puddingen (förutom broderiarbetet då eftersom broderipåsen fortfarande är lost)



......sen kikar jag på bilden i boken och ser att det fattas ju något, just det vingarna. Bara det att det inte finns någon beskrivning av hur man gör dem?????? Så idag mailade jag förlaget som gett ut boken "Virkade figurer" & de hade också missat att beskrivningen fattades. Så nu som en belöning för min uppmärksamhet så ska jag få en bok om cupcakes, fick välja mellan några olika böcker men som den handarbetesnörd man är så hade jag redan de andra. Inget ont som inte för något gott med sig.

På lördag går min och Linas 30 års ferra av stapeln och planering pågår för fullt. Gosh vad mycket som ska göras. Vädret tillåter i och för sig inget annat än inomhusaktiviteter så idag pysslade jag ihop ljuslyktor till borden.



Nu blir det lite plockning av diverse röror som finns överallt.

So long!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken tur att du är så uppmärksam:)



2012-06-25 @ 13:51:20
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Linnart

Haha ja ibland så har man tur. Tänkte att det säkert var någon annan som sett det så de redan hade skickat ut en komplettering, boken kom ändå ut i mars. Men jag var först;)

2012-06-25 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0