Sommarlov!

I dag jobbade jag min sista arbetsdag och imorgon är den första dagen på ett långt och härligt sommarlov. Jag firade in lovet såhär på balkongen med en glass också givetvis. De blekvita benen bjuder jag på, ser ni hur de riktigt lyser upp bilden....



Sen stack jag ner händerna i jorden och planterade lite och sen på kvällen fick jag med min respektive på lite pysslaruppdrag. Vi gjorde som man gjorde förr, man tager vad man haver och ställde upp det på altanen. Snyggt? Njaaa sådär, inget inredningstidningarna skulle jaga oss för men hemtrevligt JAVISST!







Nu ska jag ladda inför morgondagens körlektion med lite körkortsteori, life is good!

Ha en trevlig försommar kväll!

Kommentarer
Postat av: Helen

Du ser ut att ha det riktigt skönt! Njut nu av ditt sommarlov och ta hand om dig och lillknodden!

2012-06-21 @ 15:41:31
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Elin Hellekant-Engström

-Där var magen!! Så fin!


Svar: Tackar, den växer & frodas <3
linnart.blogg.se

2012-06-27 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0