Virkade moln & lill-lejonet & en nalle på g.

Hello!
Har ju sen en tid tillbaks haft diverse små projekt men orken & motivationen har inte varit på topp. Men nu när det bara är 3 veckor kvar (behöver jag säga att jag längtar <3) så har "kniven-mot-strupen-känslan" gett mig en spark i baken. Idag har jag broderat klart lill-lejonet & det finns en anledning till att jag dragit mig för den uppgiften, jag är VÄRDELÖS på att brodera. Så efter att ha misslyckats 10 gånger med nos & ögon så blev jag till slut övertygad av min tålmodiga karl att den var fin & visst såg ut som på mönstret, vid det här laget så var jag så trött så jag köpte det.
 
 
Här är molnen till mobilen som ska tillverkas, ska bara bestämma mig för hur de ska hängas upp och vad de ska hängas upp på..
 
 
Sen har vi den här stackaren som ska få sig ett par öron & sen ska det BRODERAS igen....suck säger jag & övertygar mig själv om att det blir nog roligare att brodera en annan dag istället.
 
 
Nu ska jag ladda batterierna med ett pannkaksbak<3

Kommentarer
Postat av: Helen

Försökte lämna en kommentar alldeles nyss, men det var en ko ivägen;) Hoppas att det går bättre den här gången:) Jättefint lejon och jättefina moln:)
Kram och ta nu hand om både dig och lilla magen:)

Svar: Tackar! Magen är inte så liten längre så slappa & pyssla i soffan passar oss utmärkt. Hoppas att du har en härlig semester!
linnart.blogg.se

2012-07-30 @ 17:39:08
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Karinski

Vilka proffsiga och söta saker som du har virkat! Alltid lika imponerande! Lilly älskade lejonet när hon såg det, så vildingen lär ju älska den! :)

Svar: Thanks! Bra att du har testat den på ett barn så man vet att den går hem;) Har hittat mönster på en uggla som kanske Lilly skulle gilla, jag tänker alltid på Lilly när jag ser ugglor. Visst är ugglor hennes thing;)
linnart.blogg.se

2012-07-31 @ 11:54:13
Postat av: Karinski

Hehe, ja, det är rätt! Ugglor är Lillys favvisar! Fast det verkar som om katter är påväg upp till förstaplatsen :-O.

Svar: Katter har ju en tendens att gå hem hos kidsen kanske är det mami som gillar ugglorna mest egentligen;)
linnart.blogg.se

2012-08-05 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0