Semestervirkning.

 
Just nu är vi ute och far åt alla möjliga håll, som vanligt i familjen Linnart. Med jämna mellanrum mellanlandar vi hemma för lite gräsklippning och ompackning. Virkkorgen är givetvis med och just nu försöker jag mig på att göra en gul nalle för att sedan ge mig på lejonet här på bilden förhoppningsvis har jag några veckor på mig att få dem färdiga.
 
 
Vi har i alla fall ÄNTLIGEN köpt en ny kamera som jag måste lära mig att använda, en sån där systemkamera. Mobilbilderna kanske inte var de skarpaste men ett litet enkelt tryck på skärmen och du hade din bild, såååå behändigt. En ny tid där tålamodet återigen ska prövas börjar nu med läsande av kamerainstruktionsbok eller så använder man autoknappen vilket passar mig ypperligt.
 
Hoppas att ni har det härligt i det svenska sommarvädret!

Kommentarer
Postat av: Helen

Ska bli kul att se ditt lejon när det är klart! Hoppas ni får några härliga dagar i Skara!

2012-07-18 @ 15:01:12
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0