Virkat värre..

 
 
Helgen är snart slut & vi har inte gjort många knop tänkte jag först men när jag såg virkhögen så insåg jag att jag gjort många knop på virkfronten.
 
 
Ormen som är virkad av garnrester åkte fram, perfekt att virka på emellanåt. Bara att virka på & inte behöver man räkna eller tänka utan det är bara att tuta & köra på, GILLART!
 
 
Till provsmakaren här hemma en egendesignad bitring men jag vet ju redan att den som alla andra nappar & bitleksaker vi försöker få honom att smaska på slår sig dåligt gentemot fingrar, handdukar, lakan och soffor osv. Men det sista som lämnar människan är ju hoppet så varför inte göra ett försök...
 
Har lite andra grejjer som virkats i helgen men jag är så kass på att fotografera så då rann tålamodsburken över & jag struntade i det helt enkelt. Tålamodsburken var redan fylld till bredden då jag spenderade hela eftermiddagen vid datorn för att beställa foton & jag kan ju säga såhär att det var ingen rolig historia men men till slut så fick jag iväg min beställning så nu ska jag slappa i soffan med min sovande slappa-i-soffan-kompis <3
 
Ha en bra andra advent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0