Paketkalender final.

 
Här är den & idag invigdes den. Man kan kan säga att det är en hyllning till washitejpen & grabbarna i hushållet. Glömde liksom bort mig själv på vägen så än så länga är kalendern enbart för grabbarna. Finns ju några tomma platser då i väntan på de nätshoppade paketen men det går ett rykte här hemma att det kan bli ett paket till mig också....väntar med spänning!
 
 
 
Dagens paket innehöll en fin röd body med siffror. Lillen hälsar att den smakade bra!
 
Här strålar solen & snön lyser ännu med sin frånvaro men vi firar december i alla fall. Idag ska vi inviga HBO kanalen som vi är spända över, woho massa roliga serier att följa. Jag kommer att virka & eventuellt gosa lite med lillen här i soffan hela dagen, det känns lagom ambitiöst tycker jag.
 
Ha en härlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0