Djurparaden in action.

 
Idag grejjar vi hemma, fotar för tackkort, virkar lite & till plånbokens stora förskräckelse nätshoppar lite. Vad ska man göra när det är svinkallt ute & man inte kan ta sig någonstans !?  Hade även tänkt mig ett kok av julkarameller (läs snabbkola) får se vad vi hinner med här hemma, vi har nämligen hela köket fullt av julklappar & födelsedagspresenter som ska slås in. Nästa helg ska vi en dag fira en favorit kille som blir två år & en pre-julafton den andra dagen så det vore ju bra om man slapp slå in allt på fredag em samtidigt som vi ska packa in oss allihop i bilen för en helg ute på vift. Men någon måtta med att vara ute i god tid får det väl i och för sig vara, vi har ju en hel vecka på oss att få ordning på klapparna nu tar vi helg först. Ikväll ska vi fira lite här hemma med Thaimat & games of thrones <3 
 
Här kommer den DJURPARADEN ( det var inte lätta att fota mot ett fönster vill jag lova).
 
 
 
 
Visst är de fina?
 
 
HA EN HÄRLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Stenis

Hoho! Var köpte du djuren ifrån? Är lite sugen på en egen parad här hemma :-P

Svar: Som sagt jag googlade ju runt i typ 10 timmar då innan jag hittade dem eftersom de var slut på Mokkasin,de är tydligen åtråvärda de rackarna de är tom slut hos tillverkaren men det är ju inga konstigheter så fina som de är. Den som söker han finner http://www.mollan-barnklader.se/index.php?route=product/product&product_id=299
linnart.blogg.se

2012-12-09 @ 15:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0