Det är utsidan som räknas.

 
 
Idag slängde jag ihop lite snabbkola & lyckades väldigt bra om jag nu får skryta lite den blev seg & go. Snabbkola är ju inte det mest fancy julgodiset MEN då får man hotta upp den lite....& varför inte använda den älskade washitejpen.
 
 
 
Häpp!! Här är den, se vad lite bakplåtspapper & washi kan pigga upp en schleten gammal snabbkola.
 
Idag har vi varit på julavslutning på babyrytmiken & träffat en massa små söta bebisar i tomteoutfits som sjöng, dansade & spelade maraccas. Pepparkaksgubbs-outfiten som lillen bar har ju varit lite i blåsväder det senaste men sicket trams, sa jag & min lilla pepparkaksgubbe & dansade loss kring julgranen. Nu tar vi en glögg på det & sjunker ner i soffan!
 
Ha det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0