Nallen.

Sådärja nästa djur till samlingen. Efter att den här stackarn legat & gråtit i virkkorgen så tog jag mig i kragen & gav stackarn ett ansikte. Håller ju på med ett vårtsvin & naturligtvis tog garnet slut så det blev till att beställa nytt på nätet, livet på landet. Men den enes död är den adres bröd, så nallen är nöjd & jag tvingades ta tag i något som jag gärna skjutit på några dagar till & blev väl också nöjd såhär i efterhand. Men det här med att brodera alltså, lika svettigt varje gång & tålamodsprövande de luxe. Men här är han den lille nallebjörnen.
 
 
 
Nu ska jag puffa upp mig i soffan med den nya Panduro katalogen som dök upp i brevlådan idag & ta mig en coladrink (no worries, coca-cola med is är lika med en drink här hemma).
 
So long!
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag fick också Pandurokatalogen igår, lycka!!

Drick du dina drinkar och ta det lugnt!

2012-08-16 @ 07:40:51
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0