Hakuna Matata, vårtsvinet är här!

Här är han vårtsvinet, väntandet på garnet gick sådär bra så jag virkade honom i en lite mörkare nyans än det var tänkt från början. Men nu har jag fått mitt beställda garn så jag får virka en fruga till honom istället, alla behöver ju lite <3.
 

 
 
Vem som helst kan ju bli deppig av det här eländiga ryssvädret som har parkerat sig över oss. Här hemma där vi dessutom väntar, väntar & väntar försöker vi peppa oss själva med filmtittande, färskt bröd till frukost, kaffe latte, godis, god mat, tända ljus, promenader och såklart lite virkning allt för att försöka hålla humöret på topp. Varje dag är en dag närmre<3
 
Nu blir det en lyxfrukost & sen lite pingvinvirkning för att avsluta med middag i Trollis.
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gudars en sån rar!

2012-08-19 @ 12:55:18
URL: http://jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0