Barpapa.

Jag har fastnat i virkträsket & på sofflocket. Här hemma ses det på OS på tvn, på en dator på soffbordet & i mobilen följs det resultat och kommentarer kring allt som händer, detta i den ena änden av soffan.... I den andra änden hänger den virkande & slökikar på mediautbudet som just nu erbjuds at casa Linnarts. Passar mig perfekt & lite mysigt är det också så här i väntans tider. Hittade ett mönster på Barbapapa familjen & eftersom de var mina favoriter när jag var liten så var jag bara tvungen att göra en Barbapapa. Jag festade till det med en liten bjällra i så det blev en skallra.
 
 
 
Men mina broderiskills alltså, trippelsuck. Men jag ska fasen inte ge upp, övning ger färdighet. Om några år kommer jag förhoppningsvis skratta åt 2012 års broderiförsök. Nu tillbaks till mitt virkande & mitt lejon som börjar ta form....
 
Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0