Helgpyssel.

Helgen har spenderats i hemmets lugna vrå med undantag för ett besök på Ikea, ÄLSKART!
Jag deppar för att mina blommor på balkongen har 1000 knoppar och är på gång att börja blomma. Dubbelsuck, det är så typiskt att de ska blomma NU när frosten har börjat att hälsa på, så de stackars knopparna kommer tyvärr att ryka. Så nästa år ska jag driva upp mina blommor i det här och hoppas att de blommar när de ska!



"Fick" också ett efterlängtat paket från Panduro med diverse prickiga ting. Har köpt en materialsats med en liten julgris är spänd på att se hur otåliga jag tar mig an den beskrivningen, är fullständigt värdelös på att följa mönster.



På Ikea kunde jag inte motstå det här randiga tyget och när stormen dök upp idag så byttes övningskörning mot symaskinskörning.







Nu blir det soffan och uppladdning inför en hektisk arbetsvecka!

Ha det!





Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Underbart med Panduropaket:)



Äntligen har jag hittat till din blogg:)

2011-10-09 @ 18:38:55
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0