Vantar nummer 1 & garnshopping & burkpyssel

Har lyckats virka mig ett par vantar men det tog sin tid. Som vanligt skulle jag göra på mitt egna sätt vilket resulterade i att den ena vantens topp virkades om 3 tre gånger innan de blev hyfsat lika.




I helgen var jag och mamsi ute på garnshopping vilket lämnade ett stort hål i min plånbok. Här är ett litet smakprov på det som inhandlades. Planen är grytlapp, vante, pannband & födelsedagspresent.









Hann pyssla ihop en liten present till mamma i torsdags av en gammal ananasburk och ett tapetprov. Mamma blev nöjd. Denna lilla burk kommer att piffa upp hennes kontor & förhoppningsvis också hennes arbetsdag.




That´s all for now!

Nu blir det hemmapyssel då två nya sängar har anlänt vilket resulterar i diverse ommöbleringar hemma. Så nu ska det piffas till i två olika rum med diverse loppisfynd som gjorts de senaste veckorna och annat smått och gott. Har en massa planer som jag bara måste se till att sätta i verket innan helgen då mina gamla Karlstadbabes kommer på visit. LÄNGTAR!



Kommentarer
Postat av: sandra

HOMIE! Gud sicken duktis du är! Jag är så himla impad! Ska bli kul att se allt live! Längtar som en tok till nästa helg! Kommer bli grymt! HUGGIES! <3

2011-01-23 @ 18:38:03
URL: http://sandrahitsallaboutme.blogspot.com
Postat av: Den tredje vanten

Stilig bild på vantarna! Fina vantar också givetvis. Puss?

2011-01-23 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0