Majas vantar & mannens fluga.

Min arbetskamrat fick för en månad sen en liten Maja. Idag skulle Maja fått de här i present men såklart känner jag mig krasslig så det besöket uteblev, dubbelsuck. Här är de små vantarna, tog ett tag, det var lite pilligt.


Annars är ju bebisgrejjer tacksamt att virka eftersom de är små och inte tar så lång tid. Nästa projekt är att sy lite tror jag, vet inte vad men får väl googla loss på nätet efter inspiration. Har köpt hur mycket fina tyger som helst på nätet, har två favorit sidor http://www.stoffochstil.se & http://www.tyg.se/

Har tappat bort väskan till vår kamera också så det är ett måste att sy/virka något fräsigt till den, ge mig bara tiden. Mitt jobb suger musten ur mig just nu men snart är jag ledig en vecka och då blir det pyssel i Kville och lek med mina favoritgrabbar & fika/slappande med deras mamma.


Har också lovat att virka en slips till min man, gjorde en virkad fluga till honom på nyår som ser ut såhär:


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Majas vantar var det sötaste jag har sett. Det säger en mycket stolt mamma.

2011-02-13 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0