LOVely virkat.

Förutom att hänga med härliga ungar och deras härliga föräldrar så har jag givetvis virkat. Här har det blivit en ny kameraväska då vi har festat bort den gamla. Den är virkad i bomullsgarn och med fasta maskor & sen har jag bara virkat en kant med fasta maskor runt. "Knappen" köpte jag på en loppis idag här hemma på schlätta för enbart 1 spänn, FYND! 



Jag har tröttnat lite på att bara virka stolpar och maskor så idag tog jag ett stort steg i min virkkarriär och lärde mig att virka "muscher" och här bjussar jag på ett litet smakprov. Det blev en grytlapp till slut och för att vara min första grytlapp så känner jag mig relativt nöjd.



"Muscherna" i en close up



Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Elin Af Hellekant von Engström

Det är så härligt att se dina verk!! Du kanske skulle kunna ordna en liten försäljning med grejer du inte vill behålla själv?? Kram

2011-02-26 @ 12:49:44
Postat av: Tina

Hejja Hejja Hejja!!



Har lite garn till dig. Faster ska flytta å skulles slänga, så jag tänkte på dig!

2011-02-27 @ 12:36:39
Postat av: linn

Elin- är det något som du är sugen på så hör av dig så kan vi säkerligen göra en schysst affär:)



Tina- Thanks & vad gullig du är som tänker på mig!

2011-02-27 @ 18:26:45
URL: http://linnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0