Julfest och leverans av beställning.

Min rygg är en mardröm så pysselsuget har varit obefintligt den senaste tiden. Men idag känner jag mig hoppfull lördag, ledighet och vila gör att jag känner mig pigg. Ikväll ska vi på julfest med knytkalas och vi ska ta med oss rödbetssallad och pepparkaksbakelser. Pepparkaksbakelserna är en botten av pepparkaka och sedan lägger man i en fyllning av ädelost, philadelfiaost och cremefraiche, mycket smaskigt. Här är underdelarna i fina formar som jag fått av Anna.F. Fick dem för längesedan men blev väldigt glad igår när jag hittade dem nu är de fina ialla fall hoppas att det räddar mig om det är något fel på smaken.



Här är beställningen från fröken Hellekant i väntan på att bli levererad.



Här är en annan liten present.



Ha en trevlig helg
(Ni som har beställt saker innan jul, No worries jag har läget under full kontroll.)



Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att du får en underbar kväll och att ryggvärken håller sig borta!

2011-12-10 @ 12:20:23
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Elin Hellekant-Engström

Yeeeess!! Ska bli kul att få träffa Mössan!! Cash eller ska jag föra över pengar??

2011-12-10 @ 15:25:59
Postat av: Elin Hellekant-Engström

Hallllååå? Var har du tagit vägen egentligen?? Saknar ditt skrivande! Hur går det med ryggen förresten?

2012-01-15 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0