Ordning & reda, soffa på fredag.

 
ÄNTLIGEN! Imorgon kommer vår nya soffa & vi LÄNGTAR. Vi har väntat i 10 veckor så man kan väl säga att det var dags för den att dyka upp. Idag fick jag surfa in på Mio:s sida för att påminna mig själv om hur den faktiskt såg ut, fick lite panik över att den kanske inte var så fin som jag minns den. Men min oro var obefogad, visst är den fin? (Mös lite vid tanken på att den nu kostar runt 9000 & vi bara betalade hälften, GILLART)
 

 
I mitt huvud pågår febril aktivitet på vad vi ska ha för färger & mönster på de obligatoriska "piffa-till-det-kuddarna". Jag hade helst velat sy kuddarna själv men om jag ska sy dem själv så kommer de förmodligen att vara klara lagom tills det är dags att köpa en ny så...internetaffärerna här kommer jag!
 
Ikväll har hela familjen hängt på Viggos filt på golvet framför tvn, detta till Viggos stora förtjusning eftersom vi skänkte bort vår gamla soffa tidigare idag. Gött har vi tyckt alla tre eftersom vi lider av halsont & trötthet såhär i slutet på veckan. Men vi är mer än redo att möta vår nya familjemedlem, som vi hoppas ska vara oss trogen många år framöver...
 
Ha en lovely helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0