Sommarpyssel.


Vissa dagar känner man att våren är på ingång och den underbara sommaren står bakom knuten. Så nu gäller det att ägna sig åt pyssel som passar för sommaren och våren. Har ju börjat odla men virkningen & syandet måste givetvis haka på årstiderna. De tunga & mustiga ullgarnen börjar att bytas ut mot lite lättare garner som bomullsgarn. Har varit insnöad på grytlappar ett tag men har jag börjat leta inspiration för att snöa in på något nytt (lite så jag jobbar).

Här är mitt första sommar/vårplagg, en sommarhatt till Filip (han är en 3 månaders bebis & en favorit):



Jag har ju också mitt evighetsprojekt som alltid är redo att tas upp men som jag av någon anledning alltid undviker. Ne jag MÅSTE nog virka eller fixa något annat. Det är den här:



men men den tar jag någon annan dag.....

Nu blirre till att jobba så jag med gott samvete kan stämpla ut tidigare för en helg i K-town med kära återseenden och ett efterlängtat besök på IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0