Virkning pågår.

 
Hallå där!
 
Småbarnsliv är lika med sjukdomsliv, så sant som det är sagt. Men mellan varven av att vabba och vara sjuk så har jag under hösten påtat med de här godbitarna. Det ska alltså bli en filt och igår hade jag satt ihop 35 stycken rutor av 50. Hösten har varit en berg och dalbana och vad kan då vara bättre än att sätta sig i soffan med lite hjärndödsvirkning. Ja jag brukar kalla det så när man bara upprepar samma sak om och om och om igen fast piffar till det lite då och då genom att byta färg. Passar mig utmärkt!  Här kommer lite kassa bilder från min nya mobil som visade sig vara 2013 års största besvikelse & som inte ens Telia vill ha tillbaks. Håll till godo!
 
 
 
 
Japp, det åts en del snask & det sågs två säsonger av Rome men som synes i bakgrunden även en del nyttigheter slank ner. Det fästes även NÅGRA trådar och det ska bli så roligt när filten är helt färdig, för det ska bli en filt nämligen.
 
HAPPY MONDAY!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Linn! Du gör så mycket fint! Önskar jag var lika pysslig. Är väldigt imponerad på andra småbarnsföräldrar som hinner med så mycket... Kram!

Svar: Tack så mycket & vad roligt att du kikar in! Haha ja småbarnslivet är ruskigt tight emellanåt. Hugs på dig
linnart.blogg.se

2014-01-29 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0