Oh happy pyssel.

 
Här hemma pysslas det på olika fronter men inget hinner riktigt bli färdigt, pyssel ute & pyssel inne. Imorgon ska vi ta oss samman & ta tag i altanen, vi åkte en sväng till Ikea som numera finns 3 mil härifrån & shoppade mattor & vindskydd. Tanken är att vi ska piffa te´t lite & göra den lite mer babyfriendly.
 
Måste bara tipsa om den här sidan som jag ÄLSKAR & det finns så mycket fint att pyssla ihop så jag vet varken in eller ut, vill göra ALLT! Jag har i alla fall börjat pyssla ihop några små drakar till de tråkiga bambupinnarna som jag har till mina blommor dock hade jag inget fancy silkespapper så jag fick göra dem av servetter. På ohhappyday.com används drakarna så här & missa inte att kika in för guds skull!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0