Valuta för pengarna.

 
För längesen så gjorde jag en beställning från Panduro & för att få fri frakt fattades det det 40 kr, suck. Så då fick jag leta efter något som jag behövde eller i alla fall kundekomma att behöva. Det ska tilläggas att innan jag väl beställer något på nätet har jag varit inne på sidan kanske 20 gånger under flera dagar, lagt saker i varukorgen & plockat ur saker ur varukorgen,  men tänkt att "ne" jag måste fundera lite till.  Funderingen går till så att jag tjatar på min kille:
- ska jag köpa dem?
- behöver jag dem?
- är de för dyra?
-  tycker du de är fina?
- hur skulle du ha gjort?
 
Alltid samma svar: KÖP DEM (läs: om du inte köper dem så gör jag det åt dig för jag orkar inte höra dig tjata/älta det här mer.) Precis vad jag egentligen vill höra & om jag är inte är riktigt nöjd så brukar jag smsa Stenis som alltid svarar det jag behöver höra när man har ångest för att man har köpt något för dyrt eller kanske något onödigt, "det är du värd" Nätshopping må låta enkelt i teorin men för någon med kraftig beslutsångest så är det dessvärre svårare i praktiken.
 
Till slut  hittade jag i alla fall ett paket med kartong i 5 olika pastellfärger á la 40 ark & tänkte att någon gång kanske jag använder dem. Vid det här laget hade jag nog scrollat igenom hela Panduros sortiment minst 5 ggr så till slut tog jag liksom bara något. Jag anade knappast att de här papprena skulle bli som en fjärde familjemedlem, jag har använt dem till allt möjligt & är vad jag skulle kalla för ett givet KAP.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De är superfina & trots att jag har använt dem till allt möjligt så har jag fortfarande papper kvar, ÄLSKART!
 

69 kronor, mycket väl spenderade sådana!
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stenis

De där papprena var du verkligen värd!

Svar: Haha, du är allt en riktig kompis du!
linnart.blogg.se

2013-03-17 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0