Hälsningar från pappersfabriken utan ben.

 
Nu är den här den efterlängtade soffan & med den kom en inte lika efterlängtad dunderförkylning. Lagom till att det om sex dagar ska ha bakats åtskilliga kakor, inköpts blommor & 1000 andra pyssliga saker som ska vara färdigt. Så nu sitter jag här i soffan som inte har några ben, det visade sig nämligen att det var ett H....vete att skruva fast dem så pappa & bebis är i detta nu & kirrar en skruvdragare. Min egentid fördelar jag som följer: försöker kurera mig från förkylning, klippa till en pappersgirlang, titta på masterchef, ringa mamma & vara stressad över allt som ska göras samt låna ihop köksgeråd. Egentid var det ja.....
 
 
 
 
Over and out!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ta det lugnt o fint. Se till att bli frisk!!

Svar: Yes sir! Jag vilar mellan varven & på lördag är jag frisk!
linnart.blogg.se

2013-03-04 @ 22:09:44
Postat av: Elin Hellekant-Engström

Halloj i sjukstugan!

Var har du köpt den makalöst snygga trasmattan framför soffan??

Puss

2013-03-05 @ 21:05:28
Postat av: Elin Hellesvaj

Halloj!
Såg att min kommentar inte har kommit med.. Jo, jag undrar vart den snygga trasmattan framför soffan kommer ifrån? Puss

Svar: Hallå där. Jo den hittade vi i en färgaffär i Skara den är ruskigt snygg & det bästa var även att det var ett ruskigt bra pris på den 500 pics för en stor matta. Tyvärr har jag klippt bort lapparna så vet inte vad det är för märke men vet att det finns liknande på Åhlens. Hugs
linnart.blogg.se

2013-03-06 @ 15:17:47
Postat av: Elin Hellekant-Engström

Jahaja, det är Skaaara som gäller alltså.. Den var jättesnygg! Tack ändå!

2013-03-11 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0