Uppdatering kring uppiffningen av stol & pall.

 
Här kommer en liten sneakpeak på hur pallen (IKEAS klassiska) & stolen (hittad på en köp/säljsida för 40 kr) börjar arta sig. Färgen heter Enar & var precis på pricken den färgen som vi ville ha, plötsligt händer det! Vi har drabbats av stora inredningssjukan här hemma & har tom gått loss på en ny soffa som dyker upp här om några veckor, detta är STORT! Ni vet ju hur länge den gamla har hängt i men är man inredningssjuk så är man.
 
 
 
 
Nå vad tycks? Vårigt & fräscht va? Jag har fått en sällan skådad energi & känner mig nu tre år senare redo att ta tag i gästrummet/förrådet/tvättrummet/skräprummet, lillen verkar köra en motpol han chockar oss alla med att ta tupplurer på över två timmar nuförtiden istället för det tre kvartar utspridda på 14 timmar som han kört ett tag nu. En win/win situation för oss alla skulle jag vilja säga nöjd mamma som hinner fixa/pyssla & pigg bebis är en faboulus kombination. Byrån har också hunnit få sig ett lager färg men den blev vit, man vill ju inte gå hur crazy somhelst menar jag.
 
Ha en härlig söndag!
Själv tar jag mig en paus i soffan med lite HBO-serier & en kopp kaffe, GILLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0