Pom pom.

 
Här är det full rulle, allt ifrån bebis/mammaaktiviteter till mammaaktiviteter såsom att måla & ha träningsvärk. Gjorde mitt första träningspass i måndags & jag kan sammanfatta dagarna efteråt med orden STEL & SMÄRTA. Men skam den som ger sig, ikväll kör vi på igen. Jag håller fortfarande på & målar, lager efter lager men jag ser ljuset, ETT enda lager kvar nu.
 
En kväll fick jag för mig att prova att vika en pompom av silkespapper, det var lite pilligt men för att vara ett första försök så tycker jag allt att den blev finer.
 
 
 
Sugen? Googla bara på DIY paper pom poms så finns det en miljon beskrivningar.
 
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är sugen på att göra pom poms också, får se om det blir av:)
Kul att se dig och Viggo idag, även om Viggo bara sov:)

Svar: Detsamma! Jag tänkte ha dem på Viggos dop:) Hur gick det med snöflingepysslet idag?
linnart.blogg.se

2013-01-24 @ 18:47:20
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0