Pimpad Tripp Trapp stol.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Woho äntligen ett färdigt projekt!!! Eftersom bygeln är lånad så sydde jag till ett litet fodral för att få det lite mer enhetligt & den lilla käcka lösningen ser väl helt ok ut tycker jag.
 
När ändå symaskinen var framme så startade jag upp med att sy ett spjälsängsskydd. Där bakom babygymmet framför Lillen ligger tyget som ska pryda spjälisen. De flesta skulle vända i dörren om de såg hur vi syr här hemma på hela vardagsrumsgolvet bland leksaker & bebisar, möjligtvis skulle Ernst kunna utbrista något empatiskt i stil med "det är så härligt när man uttnyttjar hela rummets ytor när man skapar" eller " skapandet blir mer äkta i en sån här gemytlig miljö".This is how WE do it here!
 
Världens mest nöjda Lillen sitter i sin barnstol & hejjar på samtidigt som krokodilen i bilen & var bor du lilla råtta ljuder ut i hela lägenheten, PYSSELMYS när det är som bäst.
 
 
Ha en härlig torsdag! Mvh Pysselmysarna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad snygg Tripp trappen blev! Smart lösning på bygeln!

Svar: Tackar, jag är nöjd men det tar sin tid.
linnart.blogg.se

2013-01-31 @ 21:34:20
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Eva

Oj, vad fin stolen blev.

Svar: Thanks! Tack för i lördags :)
linnart.blogg.se

2013-02-03 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0