Papperspyssel.

 
Igår fick jag hem en massa fina papper som jag beställt & en cirkelstans, ÅH vilka fantastiska grejjer man kan göra med papper & en cirkelstans. Det var hur lätt som helst att trycka ut perfekta cirklar i alla möjliga färger & inspirationen flödade hemma i soffan. När ändå symaskinen var framme så testade jag att sy ihop cirklar till pappersbollar & det gick bra (det hackades en del ska tilläggas,, så ibland fick man puffa på maskinen lite).
 
Här kommer lite bilder från gårdagens frossa i papper, tanken är att "bollarna" ska bli en girlang & några ska bara användas som prydnad under vårens festligheter. Dagens pyssel är att få ihop en girlang, jag är peppad till 1000.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en lovely helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Hellekant-Engström

Oj vad fint!! Jag fattar inte hur du hinner?

Svar: Tackar! Jag har en härlig hejarklack som sitter i sin stol bredvid & pysslar med sitt eller hejjar-på mamma.
linnart.blogg.se

2013-02-04 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0