Keepin it busy.

 
Mellan sjoken av baciller så har vi mest hängt med nära & kära, träffat gamla vänner & nya vänner. Pysseltiden har varit minimal men några små grejjer har jag allt hunnit med men det är ju det där med tålamodet & tiden att fota & lägga upp på bloggen, men det får bli vad det blir. Här kommer lite foton på vad linnarts har pysslat med sen sist.
 
 
Det har blivit några såna här den senaste tiden & hur gött är det inte att ha ett gäng i frysen när fikasuget hugger in.
 
 
Jag har kommit ikapp lite på den här fotoalbumsfronten & jag förundras varje gång jag bläddrar i albumen över hur snabbt tiden går, vart fasen tar tiden vägen!?
 
Idag har vi en välbehövlig dag här hemma & det ska bli så skönt att bara göra vad som faller en in & ladda batterierna för kommande äventyr.
 
Ha en härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0