Designa ditt eget porslin.

 
Jag är ett offer för nya pyssel & av en slump så ramlade jag över en nyhet (för mig då för när jag googlade runt visade det sig att de mest trendiga pysselbloggarna upptäckt den för läääääääänge sen) Ja vad var det då, jo det var porslinspennan, en fantastisk penna man kan måla på porslin med & i mitt huvud bubblade det upp ideér på vilket porslin man skulle rita på & vad man skulle rita, olika mönster, figurer listan kan göras lång. Så i helgen när vi var i Karlstad så gick jag in på Panduro & köpte mig en penna som man kan måla på porslin med tror den kostade runt 40 pix. På något sätt så råkade det visst också följa med lite washitejp & om min otåliga lillebror inte hade varit med så hade det följt med betydligt mycket mer hem.
 
I början av veckan så provade jag den & jag som ritar mycket på frihand tyckte att det fungerade bra, den var liksom som en tjockare tuschpenna. Jag köpte en svart men de fanns i alla regnbågens färger så när Viggo blir större ska han  få designa en porslinslinje för  Linnarts i alla regnbågens färger. Jag målar alltid i svart & svart är min bästa färg så jag köpte givetvis en svart, inga konstigheter där inte.
 
 
Japp ännu en kornig instagram bild, men man ser ju vad det är i alla fall.
 
Happy thursday night!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0