Mammapyssel.

 
 
 
 
Åh vilken fin tänker ni, vad duktig hon är den där Linnart. Visst jag hade ju kunnat komma undan med att säga att det är jag som gjort den här fantastiskt fina lilla påsen, men tyvärr är det ju allmänt känt att stickning inte är min grej. Så nej tyvärr är det inte jag som gjort den här fina påsen utan min mamma som är grymt duktig på att sticka, ta hand om blommor & pyssla, it´s in the family. Lillen kommer trivas bra i den här lilla pås/overallen. Den innehåller ju många käcka finesser som att det finns ett hål för bältet i bilbarnstolen och knapparna så lillen slipper svettattacker. Tack mamma vi är såååå nöjda <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken duktig mamma du har, den är otroligt fin!

2012-10-08 @ 09:20:17
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0